26 November 2010

我爱玩。

虽然已经意识到自己正处在大考的压力中,
但我依然很爱玩。

今天,睡到自然醒,当然是那时已经是日上三竿的时候了。
一起身,就莫名的觉得自己不想浪费下午时间。
我的浪费,当然跟读书温习功课没有关系。

我跑去看电影了。
原本是一心想要看哈利波特的,
但是...在戏院门外,
我被一张这样的海报给吸引住了。



不只这张海报,我还被这一句话给吸引住了。
Lose who you are and save what you love。

我们迟了半小时进场,错过了前半段。
所以...就...
这叫做知尾不知头怎么听起来怪怪的?
你了解我的意思吗?
不明白?算。

呃,故事嘛?嘛嘛地咯。
不会说很无聊,很显。
但也不会说很很很好看。
原因是,我说过了,
知尾不知头咯。

故事大纲嘛,
就是说女主角被关进牢里等死,正确来说是终身监禁啦!
她老公,也就是男主角,
就经过了三年辛辛苦苦的筹备他那逃狱计划,
来帮助他老婆离开监狱。

过程很惊险,几乎都有被吓到。
因为你知道的啦!可爱的女生通常都比较胆小的。:)

评价:3颗半星。
5星满

噢?我竟然忘记提一提这部戏的名称。
The Next Three Days。
得空的话,不妨去戏院捧捧这部戏的场噢!

这部戏的败点有两个。
一,男主角不够帅。
二,女主角不够美。


话说,
昨天和今天的心情都很不好。
大概是受了的影响。
你真的是干你娘的讨人厌咯。


噢!对了。
我在你管里找到了这首歌,不错听哟!
"你管"就是Youtube!=______=



是Miley Cyrus的作品。
她给我的感觉就是青春无敌咯。

Sha la la la la
Sha la la la la

You used to call me your angel
Said I was sent straight down from heaven
You'd hold me close in your ah-arms
I love the way you felt so strong

I never wanted you to leave
I wanted you to stay here holding me

I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while

And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know

I miss you
Sha la la la la
I miss you

You used to call me your dreamer
And now I'm living out my deam
Oh, how I wish you could see
Everything that's happening for me

I'm thinking back on the past
It's true that time is flying by too fast

I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while

And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know

I miss you
Sha la la la la
I miss you

I know you're in a better place, yeah
But I wish that I could see your face, oh
I know you're where you need to be
Even though it's not here with me

I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while

And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know

I miss you
Sha la la la la

I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while

And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know

I miss you
Sha la la la la
I miss you
(I miss you)

我突然想念你。
I miss you。


顺道一提。
最近在面子书上很流行把自己的页面照换成卡通人物呢!
是为了响应世界儿童权利周啦!
保护儿童的权利,回顾我们的童真。

为了支持这特别的一周,
我也把自己的页面照换成了我最爱的泡泡

达浪~


我真的最爱了。
她会说松鼠话噢!
而且最有爱心,最爱动物了。

像我一样可爱。Teehee。;)

题外话:
从刚刚的对话,我也开始明白我们的不可能。
你知道吗?
你对我冷,我的心在慌。
是的,我在慌。
所以我也选择对你冷。
或许我们也该这样,才不会伤害了另一个爱我们的人。

我在忍耐。
至少我现在了解,我该选择的是