17 January 2011

Fml. ;(

Fml. What I want to say is FUCK MY LIFE.

I'm fcuking uncomfortable now, seriously. Fml.
Do you know why ? HIM laa, what else ?

I've waited him for more than 4 hours just now.
He asked me to help him reload and yeah I helped him.
Then I texted him to ask him reply me when he received the phone credit.
But I get no reply. So, I was like, okay lo.

About 10.30pm just now, he finally find me on msn.

Our conversation on msn.
Him: Babe.
Me: Dun let a girl wait for you for a long time. She'll tired on waiting one day. (I'm just telling him what my friend told me.)
Him: Scolding me ?
Me: No a. I just telling you. I wont scold you de woh.
Him: Dun wan to wait for me ?
Me: What happened to you ? like boh song me.
Him: I'm the one should be asking you. I pm you but you telling me those things.
Me: Who will like to wait I ask you ? I talk you with you nicely but you boh song me.
Him: K. No need to wait for me next time.
Me: So, now you want to argue with me izit ?
Him: I don't know you.
Me: Alright then. (I don't know what to reply liao.)

I was like... huh ? what happened ? 发生什么事 ?
I don't what's wrong with him. And yet, I really feel like FUCK MY LIFE.
You get what i mean ? Wth, blog in chinese will be easier for me.

我忍气吞声,忍到想飘泪。可是我却哭不出来。该死的。
我很累。对于这个人,我感到疲累。

你知道吗?
当他靠近我时,我再也没有想依靠在他肩膀上的感觉。我没有。我甚至想离他远一点。
当我看着他的背影时,我曾一度怀疑,这个拉着我的手,走在我前面的人,到底是一个怎样的人?
我觉得他很陌生。他不再是那个很爱很爱我的人了吗?我已经在怀疑他对我的爱了。

我很舍得为我爱的人付出,因为我爱他。
但是当我知道换来的一切,却只有伤痛时,我对他已有所保留。我恨这样的感觉。
对,我恨!

我爱的人,当然不仅仅是他,还有我的家人,我的朋友。
我愿意掏出一点点的时间,去载送弟弟。
我愿意放朋友的飞机,为的是帮轻妈妈的负担,帮她载送弟弟。
我愿意花时间等待,直到接到弟弟为止,我毫无怨言。
我愿意帮助朋友,不要求回报。朋友不是拿来利用,而是互相帮忙的。
我尊重任何尊重我的人,因为我知道要别人尊重自己,就得先尊重别人。
我真的不想当被埋怨的那个人。请不要埋怨我,我会哭。

我知道我是个情绪化的人,但这就是我啊!我只能说,请原谅我是个处女座的女生咯。

刚刚,他跟我道歉了。“对不起,我不应该发你脾气的。”
顿时,我的泪流了下来。他娘的自己!不是说好不哭了吗?*赏自己巴掌!*
哭过,就好了。这是梁文音告诉我的,我选择相信她。

话说回来,今天我和友人去了Oldtown白咖啡喝茶。
这是个突如其来的计划。是某人忽然在面子书问我在那里,要不要出去后的决定。哈
这是第一次,四人行,而且是我驾的车。好累噢。

在旧街场,我想起了他。那个令我很想念的。:(
我们竟然坐在那个上次我跟他坐的桌子!!!D;
我想念他的声音,我想念他对我说话的方式,我更想念他关心我的时候。
如果你想知道他是谁,哈!慢慢等吧你。xD
他是第一个令我蒙起了想卖船票念头的人。好复杂的心情。

只可惜,他最近都不得空,直到农历新年后才得空。D;
I miss you badly arghhh !!! D;

说实在的,我竟然超想跟他一起去看天天好天,而不是跟我的男朋友去。该死的。;(
他,就是那个在2010年8月25日准准凌晨12点打电话祝我生日快乐的人。
超级感动。





如果时间能够从来,我想,我会选择你的咯。
只可惜,这个世界上没有如果。


_______________________________


最近,大家似乎都很烦。
为前途烦,为爱情烦,为学院烦,为友情烦。

而我,就成为了很多人的聆听者。
我喜欢大家向我诉苦,因为我喜欢听故事。:D
但我却不擅于安慰人。:(